Oferta de feina: Tècnic/a de comunicació i marketing

Descripció de l’entitat

La Comissió Catalana d’Ajuda al Refugiat té com a objectius la defensa del dret d’asil i els drets de les persones refugiades i immigrants, alhora que treballem per afavorir els processos d’inclusió social de les persones refugiades i immigrants a Catalunya. Des de la Comissió qüestionem la pretesa voluntarietat de les migracions i volem obrir un debat sobre les formes de persecució i vulneracions de drets humans que necessiten d’algun tipus de protecció.

Descripció del lloc de treball

La persona contractada serà la responsable de la comunicació de la Comissió Catalana d’Ajuda al Refugiat, així com de l’estratègia de captació de fons privats de l’entitat.

o Dissenyar i implementar las estratègies comunicatives internes i externes de l’entitat amb l’equip d’incidència política i social

o Suport en la relació de l’entitat amb els mitjans de comunicació (premsa, radio, televisió i mitjans digitals)
o Dissenyar i implementar campanyes d’ampliació de la base social de l’entitat
o Dissenyar i gestionar la identitat digital de l’entitat: actualització i anàlisi de continguts web, Seguiment, manteniment i anàlisi de les xarxes socials de l’entitat.
o Elaboració de materials promocionals i gestió de la imatge corporativa: Gravació i edició de vídeos, imatges i altres. Disseny i maquetació de cartells i publicacions digitals.

o Enfortir i acompanyar el treball de portaveu, tant dels equips de la CCAR com de les persones refugiades i migrants, en coherència amb les estratègies de l’entitat
o Realitzar el seguiment i anàlisi de les accions comunicatives de l’entitat: clipping de premsa, impactes de campanyes, seguiment de l’actualitat.
o Mantenir les bases de dades actualitzades i operatives

o Participar en el treball en xarxa de l’entitat

o Velar i promoure l’ús del llenguatge y les imatges públiques de l’entitat en acord amb els seus valors

o Elaborar informes, memòries i justificacions
o Coordinació amb la coordinadora per les funcions assignades i d’altres que puguin sorgir.
o Suport a la planificació d’esdeveniments i a tasques transversals de l’entitat.

 

Requisits
o Llicenciatura/grau en comunicació o en ciències humanes i socials.
o Experiència mínima de 2 anys en mitjans de comunicació o en gabinet de comunicació
o Experiència en organització d’esdeveniments i activitats de comunicació o campanyes d’incidència o captació de fons
o Nivell C de català
o Formació i coneixements específics en comunicació i experiència en community management

o Informàtica: CRM, CMS, google analytics i posicionament SEO

o Formació complementària en Drets Humans.

Es valorarà:
o Experiència en l’àmbit de la comunicació del Tercer Sector
o Bona capacitat de treball i motivació per treballar en la defensa dels drets humans i del dret d’asil
o Bona capacitat pel treball en equip
o Coneixements en matèria de drets humans, d’asil i immigració
o Experiència com a treballador/a i/o voluntari/a en entitats sense ànim de lucre
o Comunicació oral i escrita d’anglès i/o francès

Condicions
Incorporació immediata
Jornada: 25 hores setmanals, amb possibilitats d’ampliació en funció de resultats
Lloc de treball a Barcelona ciutat
Informació requerida
Enviar el currículum vitae amb carta de motivació a ccar@ccar-cear.org amb la referència: Tècnic/a de comunicació
El termini de presentació de candidatures finalitza el 13/01/2019.
Només es contactarà amb les persones preseleccionades.