Oferta de feina: TÈCNIC/A COMUNICACIÓ INSTITUCIONAL I MÀRQUETING SOCIAL
20/04/2021
Descripció de l’entitat
La Comissió Catalana d’Ajuda al Refugiat té com a objectius la defensa del dret d’asil i els drets de les persones refugiades i immigrants, alhora que treballem per afavorir els processos d’inclusió social de les persones refugiades i immigrants a Catalunya. Des de la Comissió qüestionem la pretesa voluntarietat de les migracions i volem obrir un debat sobre les formes de persecució i vulneracions de drets humans que necessiten d’algun tipus de protecció.
Objectiu del lloc de treball
Sota la supervisió de l’equip directiu, dins de l’Àrea de Desenvolupament i Enfortiment Institucional, i en coordinació amb totes les Àrees de l’entitat, enfortir la comunicació institucional de la Comissió Catalana d’Ajuda al Refugiat, així com desenvolupar i implementar campanyes de captació de persones sòcies i voluntàries, donacions i altres mitjans de finançament per a la CCAR.
Funcions
- Sota la supervisió de l’equip directiu de la CCAR, desenvolupar un pla de comunicació institucional de l’entitat.
- Sota la supervisió de l’Àrea de Desenvolupament i Enfortiment Institucional, desenvolupar i implementar un pla de captació de sòcies.
- Sota la supervisió de de l’Àrea de Desenvolupament i Enfortiment Institucional,, desenvolupar i implementar un pla de captació de voluntàries.
- Centralitzar els punts d’entrada de persones sòcies i voluntàries a l’entitat.
- Mantenir les bases de dades actualitzades i operatives.
- Elaborar informes, memòries i justificacions.
- Millorar i implementar las estratègies comunicatives internes i externes de l’entitat.
- Manteniment i enfortiment de les relacions de l’entitat amb els mitjans de comunicació (premsa, ràdio, televisió i mitjans digitals).
- Seguiment, manteniment i anàlisi de les eines de comunicació digital de l’entitat: pàgina web, xarxes socials i altres.
- Enfortir i acompanyar el treball de portaveu, tant dels equips de la CCAR com de les persones refugiades i migrants, en coherència amb les estratègies de l’entitat.
- Realitzar el seguiment i anàlisi de les accions comunicatives de l’entitat: clipping de premsa, impactes de campanyes, seguiment de l’actualitat i els posicionaments de l’entitat.
- Vetllar i promoure l’ús del llenguatge i les imatges públiques de l’entitat en acord amb els seus valors.
Requisits:
- Llicenciatura/grau en comunicació.
- Experiència mínima de 2 anys en tascas de comunicació: Experiència en l’àmbit de la comunicació del Tercer Sector.
- Experiència en organització d’campanyes d’ captació de fons, socies y voluntàries.
- Formació en Drets Humans.
- Experiència en organització d’esdeveniments i activitats de comunicació .
- Experiència en community management: CRM, CMS, google analytics i posicionament SEO
- Nivell C de català.
- Domini de l’idioma anglès i/o francès. Es valorarà qualsevol coneixement d’un altre idioma.
Capacitats i compromisos
- Capacitat relacional i de comunicació.
- Capacitat resolutiva i proactiva.
- Capacitat d’anàlisi.
- Capacitat de resiliència.
- Capacitat de treball autònom i de priorització de tasques.
- Disposició per al treball en equip en ambients interculturals.
- Compromís amb els objectius de CCAR, amb la seva missió, visió i valors.
- Resistència a l’estrès i orientació a l’assoliment d’objectius.
Es valorarà
- Capacitat de treball i motivació per treballar en la defensa dels drets humans i del dret d’asil.
- Capacitat pel treball en equip.
- Coneixements en matèria d’asil i immigració.
- Coneixements teòrics-pràctics sobre DDHH, gènere i/o Educació per la Justícia Global.
- Experiència com a treballador/a i/o voluntari/a en entitats sense ànim de lucre.
- Capacitat de gestió, organització, planificació i priorització de tasques.
- Flexibilitat horària.
Condicions
Contracte d’obra i servei a jornada completa.
Incorporació immediata.
Remuneració segons les taules salarials de l’entitat.
Lloc de treball a Barcelona.
Informació requerida
Enviar el currículum vitae amb carta de motivació a ccar@ccar-cear.org amb la referència: TÈCNIC/A COMUNICACIÓ INSTITUCIONAL I MÀRQUETING SOCIAL
El termini de presentació de candidatures finalitza el 3 de maig
Només es contactarà amb les persones pre seleccionades.