Tornar enrere

OFERTA FEINA: ADMINISTRATIU/VA DE PROGRAMES

Descripció de l’entitat

La Comissió Catalana d’Ajuda al Refugiat té com a objectius la defensa del dret d’asil i els drets de les persones refugiades i immigrants, alhora que treballem per afavorir els processos d’inclusió social de les persones refugiades i immigrants a Catalunya. Des de la Comissió qüestionem la pretesa voluntarietat de les migracions i volem obrir un debat sobre les formes de persecució i vulneracions de drets humans que necessiten d’algun tipus de protecció.

Objectiu del lloc de treball

En dependència de l’Àrea de gestió econòmica administrativa i desenvolupament de persones, reforçar l’equip en relació a la gestió i posterior justificació econòmica dels programes i projectes; així com a la responsable econòmica i financera de l’entitat amb totes aquelles tasques de gestió documental i econòmica que requereixi.

Funcions

  • Seguiment econòmic de l’execució del projecte
  • Gestió i lliurament de prestacions econòmiques
  • Gestió de factures i pagaments de despeses
  • Arxiu físic i digital de la documentació justificativa
  • Suport en la revisió dels comptes justificatius de les entitats acompanyants
  • Gestió del manteniment dels pisos d’acollida
  • Preparació dels documents per a l’auditoria dels projectes i les justificacions econòmiques de les subvencions.
  • Preparació de la facturació mensual
  • Resolució de la gestió administrativa i documental dels projectes de la CCAR
  • Suport a direcció en la gestió dels recursos humans
  • Participació en reunions d’equip de programes i projectes
  • Participació en xarxes, activitats comunitàries, jornades, etc… vinculades als objectius de l’entitat.

Requisits

  • Posseir estudis mínims de Formació Professional o Batxillerat.
  • Domini de l’excel
  • Coneixement i domini del català
  • Alta motivació per al treball en migracions i asil i una identificació amb els objectius de la CCAR

Capacitats i compromisos

  • Capacitat resolutiva i propositiva.
  • Capacitat de treball autònom i de priorització de tasques.
  • Disposició per al treball en equip.
  • Compromís amb els objectius de CCAR, amb la seva missió, visió i valors.
  • Resistència a l’estrès i orientació a l’assoliment d’objectius.

Es valorarà

  • Experiència laboral mínima d’1 any en lloc similar, posant l’accent principalment en la gestió administrativa i justificació de projectes.
  • Experiència mínima d’1 any amb col·lectius desfavorits, principalment amb immigrants.
  • Experiència de treball en equip.

Condicions

  • Incorporació immediata
  • Jornada completa
  • Condicions laborals segons el conveni propi de l’entitat
  • Lloc de treball a Barcelona

Informació requerida

  • Enviar el currículum vitae amb carta de motivació a ccar@ccar-cear.org amb la referència: Administratiu/a
  • El termini de presentació de candidatures finalitza el 3 de novembre
  • Només es contactarà amb les persones pre seleccionades.